۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 937832

اوضاع وخیم انسانی در نوار غزه و احتمال دستیابی به توافق آتش بس با رژیم صهیونیستی از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

آب و غذا در نوار غزه پیدا نمی‌شود

 به گزارش قدس آنلاین، در حالی که اوضاع انسانی نوار غزه زیر آتش حملات جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی هر روز وخیم‌تر می‌شود حمله‌های وحشیانه این رژیم به بیمارستان اندونزی انتقاد سازمان بهداشت جهانی را برانگیخت.

ده‌ها شهید در بمباران غزه / آب و غذا پیدا نمی‌شود

حمله‌های جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه منطقه‌های مسکونی و مراکز درمانی و همچنین پناهگاه‌های نوار غزه ادامه دارد. در جریان بمباران ۹ خانه در بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه تعدادی از فلسطینی‌های بی گناه به شهادت رسیده و تعداد دیگری نیز زخمی شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دقایقی قبل نیز یک مدرسه را که دربرگیرنده آوارگان فلسطینی در منطقه الفالوجا واقع در غرب اردوگاه جبالیا است بمباران کردند.

همچنین در جریان بمباران یک منزل مسکونی در اردوگاه النصیرات دست کم ۱۷ فلسطینی بی گناه به شهادت رسیدند.

این در حالی است که نیروهای مقاومت فلسطین به عملیات خود علیه اشغالگران صهیونیست در منطقه الزیتون ادامه می‌دهند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که اوضاع انسانی در نوار غزه بسیار وخیم بوده و جریان برق در این باریکه کاملاً قطع شده و آب و غذا نیز پیدا نمی‌شود.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به صورت وحشیانه ای اردوگاه جبالیا و بیت لاهیا در شمال نوار غزه را نیز درهم کوبیدند.

انتقاد سازمان بهداشت جهانی از حمله به بیمارستان اندونزی

از سوی دیگر سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که در جریان حمله صورت گرفته علیه بیمارستان اندونزی توسط رژیم صهیونیستی دست کم ۱۲ تن از جمله تعدادی بیمار به شهادت رسیده اند و ده‌ها تن دیگر زخمی شده اند.

این سازمان تاکید کرد که بیمارستان اندونزی همچنان تحت محاصره رژیم صهیونیستی بوده و به هیچکس اجازه ورود یا خروج داده نمی‌شود.

سازمان بهداشت جهانی تصریح کرد: گزارش‌هایی به دست مان رسیده که نشان می‌دهد به سمت هرکسی که قصد خروج از بیمارستان اندونزی را داشته باشد شلیک می‌شود.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که این بیمارستان همچنان تحت محاصره رژیم صهیونیستی بوده و حملات اشغالگران علیه این بیمارستان ادامه دارد. وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده که پیکرهای ده‌ها شهید در این بیمارستان پراکنده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.